قدرت نظامی ایران از نگاه رسانه های خارجی
توضیحات

ما از زبان رسانه‌های داخلی صحبت‌هایی می‌شنویم در مورد قدرت ایران در زمینه‌های نظامی، علمی و قدرت منطقه‌ای ولی شاید برایمان خیلی باورپذیر نباشد. ما در این بخش سعی کردیم با جمع‌آوری فقط تعداد محدودی از کلیپ‌هایی که در شبکه‌های مختلف دنیا از جمله شبکه‌های تلویزیونی  آمریکا توسط کارشناسان مختلف در مورد قدرت ایران صحبت‌هایی کرده‌اند. توصیه میکنیم حتما این کلیپ‌ها را ببینید و ببینانید.

کلیپ قدرت نظامی ایران و نظر کارشناسان خارجی در مورد قدرت نظامی ایران همچنین قدرت نظامی پهپادهای جاسوسی ایران، قدرت هک پهپادهای آمریکایی توسط ایران، اعتراف وزیر دفاع و سایر مسئولین قدیم آمریکایی به قدرت نظامی ایران، قدرت نظامی ایران در زمینه قایق های تندرو برای مقابله با ناوهای آمریکایی، آشنایی کامل با پهپادهای تولید شده ایرانی در حوزه نظامی و جاسوسی، بررسی عدم حمله آمریکا به ایران بخاطر قدرت نظامی ایرانی ها توسط افسر سابق پنتاگون آمریکا، بررسی اختلاف قدرت نظامی و موشکی ایرانی با سایر صنایع از جمله ماشین سازی، قدرت دفاعی ایران و بررسی اهمیت کنترل تنگه هرمز، آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد از زبان سناتور آمریکایی لیندسی گراهام، اعتراف مایکل اورن سفیر اسرائیل در واشنگتن از ترس اسرائیل از جواب سخت ایران در صورت حمله اسرائیل به ایران، اعتراف کارشناسان اسرائیلی به قدرت نظامی موشکی ایران و ناتوانی اسرائیل از مقابله با این موشک های قدرتمند، جنگ تمدن ایرانی و آمریکایی، قدرت منطقه ای باعث اتصال ایران تا دریای مدیترانه از طریق عراق، سوریه، لبنان و یمن، مقایسه پیشرف ایران در حوزه های نظامی و علمی با حضور دبیر سازمان ملل و اعتراف کارشناس صعودی در مورد هدف تضعیف ایران در حوزه های نظامی موشکی و پهبادی فقط تجزیه ایران است.
با تشکر از مجموعه کاووش مدیا که به صورت تخصصی در حال آماده کردن کلیپ‌هایی هستند که در مورد ایران صحبت کرده‌اند. با عنوان آنچه در مورد ما می‌گویند.  البته ما در اینجا فقط چند کلیپ قدرت نظامی ایران از نظر کارشناسان خارجی را آورده ایم.

 

 

مشاهده لیست تمامی پرونده های ویژه


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.