توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای قدرت نظامی ایران از نگاه رسانه های خارجی (17 کلیپ)

 

بررسی کارشناسان شبکه ترونیوز آمریکا از قدرت نظامی‌ ایران در زمینه پهپادهای جاسوسی و گرفتن عکس از ناو آمریکایی.

در این کلیپ در مورد قدرت نظامی‌ و تکنولوژی که جوانان ایرانی به آن دست یافته اند مباحثه می‌شود و این را ابراز می‌کنند که ایرانیان علاوه بر اینکه دانش بالایی دارند، بسیار پیگیر هستند و کوتاه نمی‌آیند. در این مباحثه گفته می‌شود وقتی آن‌ها می‌توانند بی سروصدا روی ناو آمریکایی پرواز کنند حتما می‌توانند در همان لحظه حمله را انجام دهند.

در خلال بحث یکی از کارشناسان (کشیش ریک وایلز) می‌گوید: "مواردی که ما میبینیم برای سال‌ها پیش است و اشاره ای به گفته فرمانده یگان پهبادی ارتش زمینی ایران، ژنرال حسن نژاد دارد، او گفته است ایران جزو پنج کشور پهبادی برتر جهان است و دلیل این توانایی را خود آمریکا می‌داند که آن به دلیل هک پهباد آمریکایی در سال‌های اخیر بوده است. ایرانیان توانستند آن را سالم فرود آورند و سپس روی آن مهندسی معکوس انجام دادند تا نمونه‌های مشابهی بسازند". وی فرود یک پهباد بدون نقص شگفت انگیز می‌داند و نشانه سطح سواد و توانمندی ایران در علوم تکنولوژی است.

یکی از حاضرین در این برنامه ایرانیان را جدا از عراق و افغانستان یا اعرابی که کمترین امکانات را دارند می‌داند، همچنین به این نکته اشاره می‌کند که "آن‌ها پارسیان چند هزار ساله هستند".

ریک وایلز می‌گوید: "در انجیل هم گفته اند پارسیان هستند و خواهند بود و آمریکا تنش می‌خارد که می‌خواهد با پارسیان در بیفتد". وی در نهایت تلنگری به آمریکاییان میزند که خون جوانان ما برای اسرائیل که ارباب آمریکاست به هدر می‌رود و شما روزی این را خواهید فهمید.
(ریک وایلز قبلا مدیر فروش و کشیش کلیسا بوده است که اکنون یک فعال رسانه ای می‌باشد. او مخالف سیاست‌ های حمایتی آمریکا از یهود و اسرائیل است. او یک مسیحی راست گرا می‌باشد.)


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.