توضیحات

نکته مهم در رابطه با کسانی که این شبهات و کلیپ های تقطیع شده استاد رائفی پور را باور میکنند این است که تقریبا هیچ کدام از این افراد هیچ سخنرانی کاملی از ایشان را ندیده اند و بر مبنای کلیپ های تقطیع شده از استاد رائفی پور ایشان را قضاوت میکنند. توصیه به همه دوستان که میخواهند بیشتر با استاد رائفی پور آشنا شوند چند کلیپ در لینک زیر را ببیند.

آشنایی با استاد رائفی پور و گزیده ای سخنرانی های وی
 

این سخنرانی پاسخ سوالات به منتقدات با ارائه سند می‌باشد.
آقای رائفی پور ابتدا با اشاره به آیه 46 سوره نسا (يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ)، بازی کلمات توسط یهود را متذکر می‌شود.
در این مورد گفته می‌شود که تفکر مخفی وجود دارد که از بازیگران و خوانندگان زن برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. آن‌ها با استفاده از پوشاک و فرهنگ مد، مردم را به سمت مورد نظر خود سوق می‌دهند. این در صورتی است که عوام مردم از حقیقت پشت پرده و ریشه این مد‌ها اطلاعی ندارند.
به عنوان مثال ارتباط نام شلوار جین را به کلمه ایتالیایی "جنوا" می‌داند. ابتدا نام این پارچه لی بود (در ایران هم بیشتر به همین نام شناخته می شود) رنگ آن زغال سنگی بود و به دلیل مقاومت آن برای کارگران زغال سنگ مورد استفاده قرار میگرفت، اما بعد‌ها نام آن به جین تغییر کرد و با نظر لاوی که در صنعت پوشاک ایتالیا بود با این حرف که "حیف نیست نام شلوار جین باشد و رنگ آبی نداشته باشد؟" تولید شلوار‌های جین آبی را گسترش داد. سپس انواع مختلف آن را به صورت جذب و.... روانه بازار شد.
بلو جین ساخته یهود است (البته منظور از یهود تحریف شده می‌باشد) همچنین کلمه دجین در بازی‌های کامپیوتری ریشه در افکار ماسونیسم دارد.
همینطور اشاره ای به در کتاب برادر صفحه 173 می شود که شاربون ریحا جماعتی مخفی و آزادی خواه هستند که در اولیل قرن نوزدم در ایتالیا ، فرانسه و بریتانیا فعالیت داشته اند و افکار مدلینگ را ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال کفش‌های پاشنه دار با پاشنه مدادی سپس با رویه ای شبیه سم را وارد بازار کردند. تا حدی که حتی مدل‌های بدون پاشنه آن با شباهت‌های دیگر وارد بازار ایران شد.
این درحالی است که چنین مسئله ای توسط شبکه صهیونیستی نیز مورد نقد قرار گرفته به طوری که در یکی از برنامه‌های پارازیت شبکه VOA مقام معظم رهبری، آقای پناهیان و برخی دیگر مانند آقای رائفی پور مورد این حمله رسانه ای قرار گرفتند.
در هر صورت مقاومت و اطلاع رسانی افراد آگاه مانع رواج بعضی از مد‌ها شد اما بعضی از مد‌ها به دلیل اینکه قدمت بیشتر در جامعه دارند همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه از مواردی دیگر همچون مورد موسیقی و نظرات عبدالکریم سروش و سخنرانی‌های آقای رحیم پور دارد.
با توجه به اینکه عبدالکریم سروش وحی و امامت را انکار می‌کند که با تفکر شیعی همخوانی ندارد و با اشاره به سخنان شهید مطهری که ما، مارکسیسم را قبول نداریم اما مشکلی نیست حرفشان را بزنند اما بهتر است ریشه این تفکرات را شناخت.
مثلا چرا ما می‌گوئیم مرگ بر آمریکا؟ دلیل اصلی آن ریشه تفکرات عجیب آن‌ها در تفکرات شیطانیست که با شناخت نماد شناسی و.... رو می‌شود.
اگر دشمن را درست نشناسیم این تفکر ایجاد می‌شود که توهم توطئه وجود دارد. در صورتی که دشمن با روانشناسی و زیبا نشان دادن زشتی‌ها در ذهن‌ها رسوخ می‌کند. و آنقدر انسان را درگیر ظواهر میکند که از تفکر و اندیشیدن و چرایی عقب بماند تا بتواند تسلط خود را بر بشر حفظ کند.

در نهایت منتقدان به ظاهر مذهبی را بیان می‌کند که اکثر اوقات دیگر فعالان را متهم می‌کنند که با اشاره به یکی از القاب امام زمان با که قطع کننده طناب کذب و افترا است. این افراد هم در نهایت ضایع می‌شوند.
 

 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
  • محمد

    1400/07/02 09:15:33
    • 3
    • 3
    همیشه عده ای با تقطیع سخنرانی افرادی مثل رائفی پور سعی در تخریب آن ها و شنیده نشدن حرف های خوب ایشان دارند پیشنهاد می کنم چند تا از سخنرانی های روایت عهد ایشان را ببینید.