چرندیات و مزخرفات و چرت و پرتهای رائفی پور
توضیحات

در این بخش به بررسی ویدئوهایی از سخنرانی استاد رائفی پور پرداخته می شود که در آن کلیپ ها با تقطیع سخنرانی های ایشان شبهاتی در مورد استاد رائفی پور بوجود آورده اند و با توجه اینکه با عنوان چرندیات و مزخرفات و چرت و پرتهای رائفی پور دنبال این کلیپ ها می باشند ما با این نام منتشر می کنیم و بررسی می کنیم این شبهات تا چه حدی درست یا غلط می باشند.

نکته مهم در رابطه با کسانی که این شبهات و کلیپ های تقطیع شده استاد رائفی پور را باور میکنند است این است که تقریبا هیچ کدام از این افراد هیچ سخنرانی کاملی از ایشان را ندیده اند و بر مبنای کلیپ های تقطیع شده از استاد رائفی پور ایشان را قضاوت میکنند. توصیه به همه دوستان که میخواهند بیشتر با استاد رائفی پور آشنا شوند چند کلیپ در لینک زیر را ببیند.

آشنایی با استاد رائفی پور و گزیده ای سخنرانی های وی
 

 

 

 

مشاهده لیست تمامی پرونده های ویژه

 

 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
  • محمد

    1400/07/02 09:12:32
    • 6
    • 3
    من خیلی از سخنرانی ها رائفی پور را گوش دادم اکثر حرف های ایشان صحیح و با سند است و یاد ندارم حرف خلافی از ایشان شنیده باشم.پیشنهاد می کنم سخنرانی های روایت عهد ایشان را گوش دهید. طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس با پیگیری های ایشان و سخنرانی های ایشان است که امروز دارد به نتیجه می سد.