توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای قدرت نظامی ایران از نگاه رسانه های خارجی (17 کلیپ)

 

دیدگاه نماینده سابق پارلمان کویت در رابطه با قدرت نظامی ایران در منطقه

حمله ای که در تنگه استاد ناصر الدویله انجام شد از نگاه کارشناسان برنامه پیامی‌از طرف ایران برای آمریکا و عربستان می‌باشد. مبنی بر این که اگر بخواهند صادرات نفت ایران را صفر کنند عواقبی برایشان دارد. مانند هدف قرار دادن تنگه‌ها و آبراه‌های بین الملی گه رگ‌های حیاتی دو خلیج هستند.
جواب کارشناس برنامه جالب است او میگوید: با توجه به گفته‌های ایران آن‌ها می‌توانند حتی کشتی‌های باب المندب را هم مورد هدف قرار دهند. ایران اگر بخواهد می‌تواند اجازه خروج ماهی‌ها را هم ندهد. قضیه ایران کاملا روشن است ایران به دولت‌های منطقه درس خواهد داد. در حقیقت ایران امکاناتی در دست دارد که بسیار بیشتر از امکانات ما است. هیچ دولت خارجی به خاطر ما کاری نخواهد کرد ما قربانی بازیچه این درگیری هستیم و فقط بازیچه شده ایم. به هیچ وجه اقدام تاثیر گذاری در تشدید یا توقف درگیری نداریم. چون ما بازیچه دست دولت‌های غربی برای چپاول ثروت مردم و ظرفیت‌های منطقه ایم. باید بر همه روشن شود که ما با یک مبارزه سرنوشت ساز مواجهیم. یا باید تا می‌توانیم مرد سیاست باشیم یا همچنان بازیچه دست دولت‌های بزرگ علیه منافع مردم و منطقه.
 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.