توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای قدرت نظامی ایران از نگاه رسانه های خارجی (17 کلیپ)

 

گزیده‌ای از سخنان رسانه‌های خارجی با موضوع حمله آمریکا به ایران
اگر ایران مورد حمله قرار بگیرد چه روی خواهد داد؟
-می‌توانم بگویم میلیون‌ها شیعه از کشور‌های مورد حمایت ایران مانند عراق سوریه لبنان و لیبی نه تنها به سوی ایران سرازیر می‌شوند بلکه برای حمله به سوی اسرائیل نیز سرازیر می‌شوند.
مجری برنامه: در واقع سراسر خاور میانه بر روی آتش قرار خواهد گرفت
-کارشناس دیگر برنامه می‌گوید: از سوی دیگر جمعیت ایران سه برابر عراق در سال 2003 است. اگر این افراد آنقدر کودن باشند که بخواهند به ایران هم مثله عراق حمله زمینی کنند. من حتی نمی‌دانم چه طور می‌خواهند وارد شوند از کدام کشور عراقی‌ها اجازه نخواهند داد. حتی ترک‌ها اجازه نخواهند داد. پاکستانی‌ها اجازه نخواهند داد. افغانستان هم تکلیفش روشن است. از سوی دیگر ایران دارای کوهستان است. البته شاید از براندازان نظام استفاده کنند. 
مجری برنامه می‌گوید شاید تعجب کنید اما من به عنوان یک آمریکایی آموخته ام آمریکا قادر است حملاتی با دقت با لا در هر جای جهان علیه یک کشور انجام دهد آن هم به یک چشم به هم زدن و نیازی نیست ایران را بمب باران کند. از هواپیما بیرون آمده و با پیروزی قدم بزنید. 
 کارشناس می‌گوید: نه من فکر می‌کنم که آنان باور کرده اند که می‌توانند به ایران به اندازه ای ضربه وارد کنند تا تاسیسالت و ساختار‌های اجتماعی ایران را ویران کنند و سپس نظام ایران را با جریان براندازی داخلی، آسیب پذیر کنند. شاید هم اشتباه کنم ام فکر میکنم آمریکا به زودی آتش جنگ با ایران را برافروخته خواهد کرد. 
مجری برنامه می‌گوید آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد اگر آمریکا حمله کند ایران به سرعت به اسرائیل و عربستان حمله خواهد کرد.
کارشناس به رویداد‌های ماه گذشته یعنی سپتامبر در تنگه هرمز اشاره می‌کند و می‌گوید می‌بینید که این رویداد‌ها تلاشی برای تمام کردن صنعت نفت ایران بوده است. ایرانیان می‌توانند تنگه هرمز راببندند. سپس با پرتاب موشک حمله را آغاز می‌کنند اما به جز این موارد چیزی که هیچ کس به آن اشاره هم نمی‌کند این است که ایران دارای فناوری ای ام پی است. در واقع همان پالس الکترومغناطیسی است که می‌تواند به راحتی همه ناو‌های جنگی و کشتی‌های جنگی و هر چیز دیگری را از کار بیندازد.


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.