توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای قدرت نظامی ایران از نگاه رسانه های خارجی (17 کلیپ)

 

قدرت نظامی ایران در ساخت انواع پهپادهای نظامی و بررسی جزئیات پهپادهای ساخته شده توسط شبکه های خارجی

شبکه العربیه در مورد پهباد‌های ایرانی برنامه ای را پخش می‌کند.
قاصف1
ایران تلاش کرد تا از کودتا چیان یمن حمایت کند آن هم با تجهیز آن‌ها با دستگاه‌های جاسوسی و سلاح‌های مختلف. پهباد جاسوسی ایران از نوعی هستند که ایران دائما آن‌ها را توسعه می‌دهد و شبهه نظامیان حوثی را به این سلاح مسلح کرده است. این پهباد برای غیر نظامیان خطر بزرگی است چرا که توانایی حمل مواد انفجاری، 
موشک‌های هوشمند و حتی شیمیایی را دارد. برجسته ترین آن‌ها قاصف 1 است که دارای سیستم هوشمند رسد و حمله است. این پهباد می‌تواند کلاهک‌هایی تا وزن 30 کیلو گرم را حمل کند.
صاعقه
پهباد جاسوسی دیگر ایران صاعقه نام دارد که نسخه ارتقا یافته پهباد آمریکایی RQ170 است که سال 2011 ساقط شد. این پهباد مجهز به دستگاه‌های ارتباطی و سیستم پیشرفته برنامه نویسی شده است که می‌تواند اطلاعات را به صورت الکترونیکی و تصویری و با دقت جمع آوری کند. همچنین از توانایی تجزیه تحلیل عناصر جوی تشعشعات پراکنده ناشی از آزمایشات هسته ای زیرزمینی برخوردار است.
فطرس
این پهباد بزرگترین پهباد ایرانی است و از مهمترین ویژگی‌هایش پرواز‌هایی با مسافت بالاست که می‌تواند تا 2 هزار کیلومتر را طی کند. یعنی 16 تا 30 ساعت را در حال پروارز بماند. این پهباد هم از انجام عملیات رصد و مراقبت جوی برخوردار است. همچنین توانایی انجام عملیات جنگی را به دلیل مجهز بودن به انواع موشک و راکت را دارد.
 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.