توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای چرندیات و مزخرفات و چرت و پرتهای رائفی پور

 

 

بارها به این شبهه جواب داده شده اما وقتی کانال‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته! مامور به تخریب باشند، لازم هست مجددا توضیح داد.

نکته مهم در رابطه با کسانی که این شبهات و کلیپ های تقطیع شده استاد رائفی پور را باور میکنند است این است که تقریبا هیچ کدام از این افراد هیچ سخنرانی کاملی از ایشان را ندیده اند و بر مبنای کلیپ های تقطیع شده از استاد رائفی پور ایشان را قضاوت میکنند. توصیه به همه دوستان که میخواهند بیشتر با استاد رائفی پور آشنا شوند چند کلیپ در لینک زیر را ببیند.

پاسخ آقای رائفی پور به به شبهه تولید نمک از جوراب زائران اربعین
آقای رائفی پور ابتدا صدا سیما را به خاطر مستندی که از زائران اربعین در تلوزیون پخش شد را مورد انتقاد قرار می‌دهد. وی می‌گوید در این مستند آداب و اعتقادات عده ای را نشان دادند که بین عموم مسلمانان و شیعه‌ها رواج ندارد و این موضوع باعث حجمه عده ای در داخل و سوژه شبکه‌های مخالف شیعه در خارج از ایران شد.
آن‌ها اعمال و اعتقادات شخصی یک عده اقلیت مذهبی را به کل نسب دادند. 
آقای رائفی پور می‌گوید بهتر است چنین مستنداتی از تلوزیون ملی پخش نشود حتی اگر واقعیت دارد. چرا که جنبه عمومی‌در بین مسلمانان ندارد.

 

آشنایی با استاد رائفی پور و گزیده ای سخنرانی های وی
 

 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.