توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای آشنایی با استاد رائفی‌پور و سخنرانی‌های وی (16 کلیپ)

 

جوانان بهتر است در انتخابات یک جوان را برای مسئولیت انتخاب کنند اگر اینگونه نیست بهتر است مطالبه گر باشند. مطالبه گری از پرسش شروع می‌شود.
آقای رائفی پور می‌گوید ما به قوه قضاییه ارجاع نمی‌دهیم از مسئول و مجری سوال داریم تا با استدارند‌ها مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ویلای فیروز آبادی که رئیس ستاد نیروهای مسلح بوده پس گرفته شد بعد از آن دختر نعمت زاده که حکم تخریب ویلا آمد سپس از اقای شمع خانی که از پسرش اعلام براعت کرد.
همچنین ایشان در تویتر از آقای ضرغامی‌که در دفتر بنیاد مستضعفان جلسه برگذار می‌کردند، در خواست کرد ربط آن به مستضعفان را بگوید.
 سپس اشاره به عدالت حضرت علی می‌کنند و مسائل جناحی را حاشیه سازی می‌داند در صورتی که راه انقلاب راه مستقیم است چپ و راست ندارد.

کلیپ مطالبه‌گری از مسئولین یکی از کلیپ‌های پرونده ویژه آشنایی با استاد رائفی‌پور و سخنرانی‌های ایشان می‌باشد. از طریق لینک زیر می‌توانید سایر کلیپ‌های این پرونده ویژه را مشاهده نمایید.

 

 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.