توضیحات

مشاهده لیست کامل ویدئوهای آشنایی با استاد رائفی‌پور و سخنرانی‌های وی (16 کلیپ)

 

کلیپ روش نفوذ به مدیران یکی از کلیپ‌های پرونده ویژه آشنایی با استاد رائفی‌پور و سخنرانی‌های ایشان می‌باشد. از طریق لینک زیر می‌توانید سایر کلیپ‌های این پرونده ویژه را مشاهده نمایید.

 

روش نفوذ به مدیران

در این مورد که ایران دشمن دارد و آن‌ها می‌خواهند مردم را کنترل شکی نیست.
ابتدا با جنگ بعد با کودتا‌های داخلی و سقوط
سپس جنگ نرم و فرهنگی
بی شک دشمنان تاثیر گذار بودند اما نتواستند به هدف برسند.
به همین خاطر با نرمالیزاسیونه ساختن ایران خواستند ایران را از محدوده خاورمیانه دور کنند. به این معنی که ایران با گروه‌های مقاومت خارج از ایران و جنگ‌های جهانی و مستضعفان کاری نداشته باشد.
آن‌ها می‌دانستند که نمی‌توانند با تغییر دولت یا مجلس این سیاست را که مربوط به نظام است را تغییر دهند دهند مگر اینکه اندیشه مردم ایران را تغییر دهند. به همین دلیل این روند با فعالیت‌های رسانه ای که از کانال‌ها و فضای مجازی و جاسوسی درون ایران انجام می‌شود، پیگیری کردند.
این افراد می‌تواند مسئولان سلبریتی‌ها، خوانندگان، بازیگران، آزادی خواهان مدنی و مسئولین باشند.
برای این منظور، ابتدا افرادی استخدام می‌شوند تا شخصیت‌های نزدیک به تفکر غرب را شناسایی کنند. در مرحله بعد آن‌ها را در رسانه‌ها و فضای مجازی بولد می‌کنند. در بعضی موارد هم با کشف راز‌های شخصی این افراد را تحت کنترل و تهدید قرار می‌دهند. به عنوان مثال تهدید فرزندی که خارج از ایران است یا با افراد نفوذی آن‌ها را فریب می‌دهند تا دچار خطا‌های شخصی و ضد اجتماعی شوند. سپس با تهدید به افشای مدارک، آن‌ها مجبور به همکاری می‌کنند.
به عنموان مثال معاون موساد می‌گوید: عماد مغنیه به هیچ وجه به زن و پول توجهی نشان نداد و ما نتوانستیم کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم. اما با ده میلیون دلار گرجستان را تحت کنترل گرفتند.

 


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.