برجام و نکاتی که هرکس باید در مورد آن بداند!
توضیحات

‏‫داستان برجام داستان عجیبی است و  موافقان و مخالفان زیادی دارد، در این بخش سعی کردیم کلیپ‌های کوتاه و متنوع و مستندی  از اتفاقات مربوط به برجام آماده کنیم از جمله دروغ‌هایی که در این زمینه به مردم گفته شد، آیا به توصیه‌های رهبری عمل شد و اینکه دلواپسان برجام واقعا مخالف چه چیزی بودند و بصورت کلی چه چیزهایی را در امضای برجام از دست دادیم و ...

در این پرونده ویژه در دو بخش به این پرونده رسیدگی می کنیم.

بخش اول ویدئو و کلیپ های متفرقه در مورد موضوع برجام.
بخش دوم مستند داستان اتم مستندی با موضوع فعالیت های هسته ای ایران از آغاز تا امروز می باشد. 
در این مستند به سیر مذاکرات ایران با دیگر کشور ها از جمله آمریکا، داستان تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس، موافقان و مخالفان(دلواپسان) برجام، سوئیفت(swift)، یوترن (u-turn)، شروط رهبری برای برجام، رد شدن از خطوط قرمز رهبری در برجام، تحریم های اولیه آمریکا، تحریم های ثانویه آمریکا  پرداخته می شود.

در بخش کلیپ های متفرقه آخرین ویدئو هم سخنرانی بسیار کامل و کارشناسی شده جناب آقای سید محمود نبویان قبل از امضای برجام در مورد اتفاقاتی که در توافق نامه‌های لوزان و ژنو افتاده بود و شرح این موضوع که اگر برجام امضا شود چه بلایی سر صنعت هسته‌ای ما می‌آید.

 

بخش اول ویدئو کلیپ های متفرقه در مورد برجام:

بخش دوم مستند داستان اتم:

 

 

مشاهده لیست تمامی پرونده های ویژه


پر بازدید ترین مطالب

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.